Cinderbloom

2011-07-15
17:50:09

Rödvin!

Sitter just nu hemma hos Neo och tar något glass rött :) Härligt solväder ute, skulle nästan kunna åka och bada. Fast nu kan man ju inte köra längre.. ;P Har på mig klänningen som han köpte till mig igår, yeey :) Den är fin, men jag känner mig hur stor som helst just nu så allting jag tar på mig är skitfult. Har fortfarande inte gått ner, snarare upp. Jävla vikt, orkar inte se mig i spegeln och skämmas... Men äh, skitsamma. Antinen så gör jag något åt det eller så fortsätter jag gnälla.

 

Här får ni en bild på mitt ögaaa!!

Visste ni att jag har blåa ögooon? :)

Gillar ni mitt smink? Aahh, mascaran är någon skitmascara för 49 spänn någonstans men borsten är Loreal och funkar jättebra till alla olika sorts skitmascaror :D

Sen har jag suddat ut lite kajal på ögonlocket :)

Wiiieee...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: