Cinderbloom

2011-07-07
12:26:39

Morgen!

Jag och Neo vaknade redan runt halv sju tiden på morgonen idag, båda var jättetörstiga och drack upp en hel flaska cola, fast jag hade stigit upp tidigare under natten och druckit ett glas eller två... :D

Sen dess har vi väl inte gjort så mycket, låg i sängen typ en-två timmar och bara latade oss, sen somnade jag om och Neo steg upp och jag sov ytterligare någon timme. Neo håller på och omformaterar sin dator, lägger in Windows 7 osv så att han får större ram-minne och kan på då sätt få in ett bättre grafikkort så att han får snyggare bild på skärmen när han spelar wow! ;) Eller något sådant, förstår mig inte riktigt på datorer själv så.

Om ett tag, efter att Neo fixat några grejer på datorn, så ska vi fara ut! Det är så härligt väder ute idag så jag har lust att åka och bada! :) Fast jag tror att vi går runt på stan först ett tag. Vi var i Tisdags och satt på stranden i stan, var väl rätt så mysigt fast vi satt inte där så länge. Sen bjöd han mig på glass, långa farbrorn! Roligt namn tyckte vi, jag tog långa farbrorn cola och Neo tog långa farbrorn hallon. :)

 

Åh, jag vill åka och bada nu! :D När jag var liten brukade jag bada typ fem gånger per dag alltid på somrarna, dök runt och plockade stenar, grävde gropar, hoppade från större stenar, jagade fiskungar... Goda tider det.

Med Neo har jag faktiskt bara badat en gång i hela mitt liv, om jag minns rätt.

Aww! :love:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: