Cinderbloom

2011-07-27
10:38:50

Löööön!

Nu har min lön kommit för mina tre veckors feriejobb! :D Och jag ska shoppa upp allting idag!! Vill köpa en klänning, ett par skor, ett par jeans och nå tröjor :D Kanske t.o.m två par jeans! Ett par svarta och ett par ljusa? Och så ska vi äta på en lunchbuffé på shoppingcentret, och senare på kvällen ska vi ut och partaja ;)

Fast jag måste slösa på apoteket också :( P-piller och absolut torr deorant, tänkte testa den nu :) Mia hade testat den för ett tag sen och den verkade funka för henne, men hon sa att den sved jätte mycket.

Ciao! ;D


Kommentarer:
#1: Frida

Awesome blogg ^^

Önskar dig en bra dag ~

2011-07-27 @ 11:29:16

Tack så mycket! :D Och ha en bra dag du med :D

2011-07-27 @ 19:33:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: