Cinderbloom

2011-07-06
23:17:52

Kvällssnack

Läste just ut en till bok, Sanningen om Alice. Den var faktiskt jättebra! Den var hemsk, sorlig, men samtidigt lyckligt och romantisk. Allting i samma bok, och plus att allt det där blev till en bra bok! :D Det var t.o.m några tårar som lyckades rinna ner för kinden. Så ifall någon söker efter en bok att läsa så rekomenderar jag denna bok starkt, Sanningen om Alice skriven av Rebecca James.

Annars då?
Ligger just nu i sängen hemma hos Neos kompis och väntar på att han ska bli klar med sitt helvetes jävla spelade. Han spelar raid på wow, om nu någon vet vad det innebär. Han skulle nog ha blivit klar för tio minuter sen men aa.. Är man inte proffs som jag så klarar man inte att spela på beräknad tid ;)

Vi var igår och tältade, var faktiskt riktigt mysigt. Vi grillade flintastek och for ut med en robåt och fiskade, dock så fick vi ingen fisk även fast man kunde se fiskarna hoppa runt hur mycket som helst från stranden. Tältet var också hur bra som helst, bara att vi lyckades lägga upp det på ett plan som var lutat så man fick sova lite konstigt. Det var ett medelålders par där också som sov i deras båt, en lite större båt. Såg hur mysigt ut som helst, annars var vi helt ensamma på stranden. Myyys!

Tänkte tvinga med mig Neo imorgon hem till mina föräldrar för att äta middag, har inte sagt det till honom ännu i och för sig... Morsan ringde tidigare och jag har inte varit hemma på ett tag nu så jag tänkte att det skulle vara mysigt. Och sen brukar inte jag och Neo vara så mycket hemma hos mig heller.

 

God natt!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: