Cinderbloom

2011-07-21
10:15:07

Idag åker jag hem

Runt två tiden hoppar jag på planet hem! :) Eller ja, planet till Oslo, sen planet till Stockholm och sen planet hem! :D Hoppas att det går bra, är inte så erfaren av att åka flyg ensam, speciellt inte på ett ställe där jag knappt förstår språket. Har åkt några gånger själv till Stockholm, men flygplatsen jag åker ifrån är liten och jag har åkt därifrån så många gånger förut med familjen så det klarar man ju av. Men Oslo! Jag kommer ju inte förstå ett skit utav flygplatsen eller någonting... >.< Jag har i alla fall drygt en timme på mig att snurra runt där så jag borde väl ha tid nog att hitta till rätt gate osv.

 

Nu ska jag gå och fixa mig osv.. Har hunnit duscha och packa lite redan :) Fyfan vad sorligt det kommer bli att säga hejdå till Neo på flygplatsen, grät redan hela kvällen igår.. :( Är en sådan känslig typ.

Det dröjer minst fem veckor tills vi ses igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: