Cinderbloom

2011-07-12
22:44:43

Hatar spel

Detta är det jävla skitspelet som jag spelar, Castaway 2.

För det första: så laggar spelet hela tiden, trycker jag att jag vill använda en potion som ger mig liv så att jag inte dör så funkar den först efter en halv minut och då är jag redan död eller så har jag hunnit klicka på grejen redan tusen gånger så att jag slösar upp alla på en gång.

För det andra: så suger spelet bara allmänt, man fattar ingeting av vart man ska gå och man dör hela tiden.

För det tredje: så är det nog mest jag som suger, jag har aldrig varvat ett spel i hela mitt liv.

 

Annars är det ett jäkla bra spel, synd att det bara inte går att spela det...

Vad gör ni dååå? Själv så ligger jag fortfarande och väntar på Neo. Och de har fortfarande inte fått dödat sin boss, och de dör fortfarande bara själva hela tiden.

Alltså slutsatsen av detta inlägg är att spel suger!

-Ja, förutom Crash och Casper såklart!

Denna bild var inte ens rolig..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: