Cinderbloom

2011-07-12
21:37:12

Halvtråkigt inlägg
Måste väl bjuda på ett till lite halvtråkigt inlägg.. Har inte så himla mycket att göra just nu så då kan jag ju passa på att blogga! :D Tycker att jag bloggar väldigt lite nu för tiden, i alla fall jämnfört med förut, herregud typ 20 inlägg per dag :D Då hade ni allt något att läsa va?

Sitter och lyssnar på någon random radiokanal från Schweiz som spelar gamla rockklassiker, genom Itunes, haha. Rätt bra musik ändå, och lite roligt att det är från ett annat land sådär, eller är jag bara lite efter i sånthär? Radiokanaler från andra länder har man väl fått lyssna på i flera år genom nätet? :D

Jag är faktiskt inte sådär jättemodern av mig, om jag ska vara ärlig stör jag mig nästan på alla extremmoderna saker som kryllar fram i butikerna hela tiden. Ipad, Iphone, Wii osv... Jag tyckte mer om mobilerna där man kunde spela snake utan att det var 3D och Playstation där man kunde hålla kontrollen i handen utan att få träningsvärk dagen efter och man kunde förstå någonting av spelen. Visst Wii är ju kul, vissa spel och sådär men nog fan tycker jag mer om Crash bandicoot till Playstation 1, haha :D

Någon som har spelat crash? Mitt favorit crash-spel var team racing :D Är nog ett favoritspel fortfarande, tillsammans med Casper, även det för playstation 1. ;)

 

Där ser ni, jag är värsta skogstrollet från 1500-talet! :D

Såhär brukar det se ut när jag vaknar av konstiga ljud om nätterna..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: