Cinderbloom

2011-07-27
19:33:42

Halloj!

Huh huh, nu har vi shoppat hela dagen jag och Mia. Orkar inte ens börja rabbla upp allting som jag köpt, men det är väl inte så intressant ändå? Att veta vilket märke jag köpte av vad och vilken affär och vad den kostade... Kan ju säga att jag har köpt kläder som jag behöver i alla fall! Det får räcka.

 

Snart ska jag och Mia ut och äta på en kinaresturang som vi har här i stan, våran stad är så liten så denna lilla kinaresturang är faktiskt den enda vi har! Haha! Efter det ska vi söka upp Neos kompis som fixade drickat till oss och har gömt det någonstans hos någon i ett säkert förvar! :) Sen ska vi väl fixa upp festen där eftersom alla andra är så tråkiga, hööhöö :D Monica kanske också kommer och festar med oss, yey!

 

Aja, nu kurrar min mage. Ska väl passa på att läsa några andra bloggar nu medans Mia fixar sig klart. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: