Cinderbloom

2011-07-14
20:23:11

God dag kära vänner!
Sitter just nu lite halvt trött på sängen i Norge och tar det lugnt. Neo kanske ska spela hela jävla kvällen idag igen(!!) Men vi har umgåtts hela dagen annars så det är väl lugnt? Det skulle ju vara en annan sak ifall vi skulle kunna se varandra varje dag men nu när jag åker hem nästa vecka så dröjer det igen flera veckor tills vi ses igen, så man skulle ju uppskatta lite sällskap den tiden man ses. :D Känns nästan som att han glömmer bort att jag är här ibland när han glider iväg till spelvärlden, aww min gulliga lilla spelbesatta pojkvän..

Han köpte i alla fall en klänning till mig som var hyfsat snygg faktiskt! :) En klänning som går ner halvvägs på låret typ, lite mer kanske och är svart-vit randig. Trodde inte att det skulle vara så jävla snyggt med ränder i svart och vitt men det var faktiskt det, och det var inte heller så kritvitt utan mer naturvitt så...

Skulle jag få bestämma så skulle min garderob vara helt full av klänningar, tights och skor! :love:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: