Cinderbloom

2011-07-12
14:45:21

Fixelifix

Har fixat en ny design på bloggen!  Vad tycker ni? ;D Själv tycker jag den blev helt fin. Inget speciellt precis, synd att jag inte kan lägga in så mycket egna bilder, bloggen skulle vara mycket bättre då. Kul att se vem det är man läser om typ.

 

Hittade en cool bild på google.

 

Just nu sitter jag hemma hos Neo och väntar på att han ska komma hem från jobbet, vilket borde vara nu inom en halvtimme. Få se vad vi hittar på, jag har lust att dra ut på stan och göra något kul, men jag tror inte att Neo kommer orka eller ha lust. Jag skulle inte själv orka göra någonting efter att jag har jobbat. Sådär lite halvtråkigt är det ju ändå här... Kommer säkert dö av uttråkighet(stavning?) till slut, fyfan... >.<


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: