Cinderbloom

2011-07-13
13:18:48

Designen sover
Min nya design har fortfarande inte kommit upp? Baaaah... irriterande. Nå, den kommer väl när den kommer och kommer den inte så kommer den inte, varför ska man slösa tid på att gnälla om det? :) Fast jag vill ha den nuuuu!!!!! :mad:

Idag vaknade jag så sent som halv tolv :O Jag har en ganska konstig rytm nu för tiden, sover 12 timmar och är vaken tolv timmar... xD Går ju alltid och lägger mig när Neo gör det ungefär och han går någongång vid 11-12 tiden och sen försöker jag sova så länge som möjligt så att jag inte dör av uttråkighet medans Neo är på jobbet. Då kanske jag lyckas bli vacker någon dag när jag sover så mycket, ni vet skönhetssömn :D

thihihi kanske jag blir lika vacker som törnrosa? :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:

Eller vem det där nu är...

Jag har tråkiigt.


Kommentarer:
#1: M

Din design har ju visst kommit upp, du behöver bara uppdatera din webbläsare :D

2011-07-13 @ 16:40:46

Jasåå? :D heheheeee :)

2011-07-13 @ 17:27:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: