Cinderbloom

2011-07-14
13:33:24

Chachaaaa!

Vad gör ni då? Själv så har jag just vaknat här för några timmar sen, Neo bestämde sig för att inte fara till jobbet i morse så vi fick sova båda två tillsammans ruskigt seeent :) Härligt!!

Idag tänkte vi gå runt på stan och titta runt lite, det är jättesoligt ute! Neo tänkte kanske köpa en klänning till mig, han säger att det är jag värd ;) Världens gulligaste pojkvän jag har! Fast jag vill egentligen inte att han ska köpa en massa grejer till mig..

 

Drömde föresten inatt att jag och Neo blev uppätna av björnar och crashade med en bil så att den sprängdes, Neo överlevde men jag dog och blev ett spöke som följde efter Neo. Han kunde känna mig runt sig och när jag rörde vid honom osv, men vi kunde inte kommunicera på något annat sätt, fast ändå så kändes det som om han visste hur jag tänkte osv. Sen hittade jag någon tant som var synsk och kunde gör så att jag kunde prata och vara som en vanlig människa igen genom att jag fick dricka någon konstig dryck och vara med i en seans(eller vad det nu heter). Sen kunde Neo se mig igen :D Läskiga var att medans vi gjorde den där konstiga grejen så fick jag se migsjälv i två speglar, i den ena såg jag mig före jag dog och i den andra spegeln kunde jag se mitt spöke just efter att jag dött och på så sätt kunde jag hitta migsjälv så att jag kunde leva eller något sånt. Fast jag var ändå som död hela tiden. Helt jätteläskigt!!!

Tror att jag grät hur mycket som helst i sömnen, vaknade gråtandes. Och usch, drömmen var så jävla realistisk och sorlig och hemsk. Får inte ut den ur huvudet.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: