Cinderbloom

2011-12-06
11:16:53

Vinter

Baby sitter på fönsterbrädan och glor på Kisse som vågat ta sig ut i den kalla snön.

 

Nu verkar det ha blivit vinter.. Depp. Mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem från jobbet/skolan. Blä.

 

Neo kommer hem idag från Stockholm, han har varit och hälsat på sina spelkompisar över helgen.

Jag ska snart börja åka till praktiken, är inte ett dugg taggad, tycker bara det är jobbigt nu.

 

Mamma sa vid frukostbordet att jag borde börja träna, usch. Hatar träning, det är som en press, som ett jävla.. tortyr. Nej inte vet jag.. Har aldrig tyckt om träning, alla i min familj tränar förutom jag. Kanske därför jag inte tycker om träning, för att alla har tjatat på mig i så många år att jag måste träna?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: