Cinderbloom

2011-12-03
22:57:15

Update

Ligger just nu hemma med Mia i mitt rum, vi har ätit hela dagen eftersom vi är bakis och är man bakis så äter man, så är det! Vi har också sett Hangover 2, den var helt okej, inget speciellt direkt.
Vi var ute igår till typ 6, kommer ihåg att jag skrattade jättemycket när vi skulle sova för att jag tyckte det var så roligt att gå och lägga sig den tiden man brukar stiga upp nu när jag går på praktiken. Var en hyfsat rolig kväll, fick mig ganska så mycket skratt och inget skämmigt hände, inte vad jag kommer ihåg i alla fall, eller som jag tycker är skämmigt.
Jag har också pruttat hela dagen och Mia verkar vara ganska less på det, fattar inte hur inte hon pruttar hela tiden? Jag gör alltid det när jag är bakis, skiter, pruttar, dricker och äter. Som en bebis!

Nå.. nu ska jag väl koncentrera mig mer på att ligga i sängen och dricka vatten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: