Cinderbloom

2011-12-28
18:46:23

Update
Har inte bloggat så mycket på de senaste dagarna men det har ju vairt jul och allt så jag tror väl inte att så många har spenderat tiden med att läsa så mycket bloggar heller. Jag har haft en riktigt mysig jul, har bara varit hemma med familjen, alla har varit här förutom min näst äldsta syster och hennes familj, och det är väl en ganska lyckad samling av klanen ändå.

Just nu sitter jag bara och längtar till nyår, inte för att jag riktigt har någon snygg klänning som jag ska ha på mig men ändå.. Försökte leta idag efter en klänning när vi var och shoppade men jag hittade inte riktigt någon som var bra. Brukar alltid annars hitta en massa klänningar som jag tycker om.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: