Cinderbloom

2011-12-29
20:45:13

Taggade tankar inför nyår

Sitter med Mia och planerar lite inför nyår, jag tänkte att jag aldrig riktigt har festat på nyår över huvud taget så det ska bli roligt i år men tydligen har jag visst festat förra nyår.. Mitt minne är ju det bästa. Vi vet inte ännu alls var vi ska vara, det är ju ett litet problem för mig som är underårig var man ska vara och dricka när man måste dricka lite i smyg. Tur är ju att alla kompisar är över 18 så man kan vara hemma hos någon av dom.

 

Jag tror dock att jag fortfarande kommer att vara lite sjuk på nyår eftersom jag har varit lite småkrasslig nu i flera dagar och det inte verkar bli bättre. Men, men.. efter några öl så brukar man ju inte känna av att man är sjuk mer. Och vid tolvslaget ska jag i alla fall hångla med Neo! Mia sa att vi tydligen pussades förra nyår vid tolvslaget.. Kul att man inte minns något.. Det enda jag minns är att jag skämde ut mig inför Mias dåvarande på G kille och såg jättesliten ut och blev sminkad helt grön i ansiktet av någon tjej jag knappt kände. Men att jag inte kommer ihåg något beror inte på att jag var helt packad utan att jag har väldigt dåligt minne av en viss anledning. Den anledningen kan vi dra upp en annan gång.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: