Cinderbloom

2011-12-28
16:51:00

Shoppat!

Mina systrar gav mig en shopping-dag som julklapp, de skulle betala allt och de skulle vara mina personliga shoppingslavar. Skönt att ha någon som går och hämtar annan storlek osv när man testar och ger råd och allt sådant. En riktig rolig dag har vi haft, tack för det kära ni! :)

Och såklart måste ni ju få se allt jag har köpt.. ;)

 

Tub-halsduk!

 

Skinande vita vantar!

 

En brun lite hippieväska. Min förra svartas dragkedja sprängdes..

 

Brun T-shirt med tutt-dragskedja.

 

Svarta jeans. Att jag aldrig tänkt på att jag behöver ett par svarta jeans förr.

 

Örhängen.

 

En vanlig svart kofta som ändå var lite snyggare än vanliga svarta koftor.

 

Ett helt vanligt svart linne.

 

Svindyrt smink, men det ska tydligen vara bra för att täcka finnar och grejs. Typ alla mina systrar använder det, eller har använt.

 

En ny jacka! Den är inte glansig och den är mörkblå men min dåliga kamera plockar inte upp såna saker. Är fortfarande lite misstänksam om jag riktigt riktigt tycker om jackan men nog tror jag att den kommer bli uppskattad. Behövde ju en jacka hur som helst..

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: