Cinderbloom

2011-12-01
19:24:16

Så jävla kallt

Det är svinkallt i mitt rum, fryser jättemycket om händerna eftersom det är det inte det enda som är täckt av tyg.. Förutom ansiktet då. Fattar inte hur det kan vara så kallt här, visserligen har ju inte mitt rum lika mycket såndär värmegrejs i väggarna som resten av huset men ändååå.. Såhär kallt kan det väl inte bli?

 

Jag ska då i alla fall fara och basta, även fast jag har tvättat håret igår och måste göra det imorgon också ifall jag ska fara någonstans.. Ids ju inte gå runt och lukta kiss i håret som jag tydligen gör enligt Neo. Alltså jag kissar inte i mitt hår, det skulle ju vara en talang.. Men när jag är på praktiken där folk kissar mycket och vi måste vara med om deras kissdilemman så händer det väl att lukten av det sätter sig i håret. Förutom kiss-luktande hår så får man värkande ben från praktiken... Har ont hela vägen från tårna till låren, helt sjukt. Kommer väl få vakna av kramper i benen inatt som jag ofta gör när jag har ont i benen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: