Cinderbloom

2011-12-31
10:29:34

Nyårs-morgon

Sitter på sängen och är trött, undrar om jag orkar gå och duscha än.. Jag ska först vara klar vid tre, för då får jag skjuts in till stan fast jag skulle kunna åka till Neo redan vid ett men det känns onödigt att vara färdigfixad så tidigt.. Åh, alltid denna eviga väntan de dagarna det ska hända något roligt.

 

Har inga planer än för kvällen, förutom att jag ska dricka och vara med Neo och förhoppningsvis hamna på någon fest där Mia också är. Vi har knappt pratat med någon och jag som alltid vill ha allting planerat känner mig lite stressad och orolig. Låg igår också när jag skulle sova och kände att jag inte alls kunde slappna av för att jag inte visste någonting om morgondagen. Men, men.. Jag får helt enkelt börja lära mig att allting inte går att planera.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: