Cinderbloom

2011-12-10
23:16:59

Nattfeeling

Fick såhär skön deppfeeling som jag brukar få ibland om kvällarna.. Även fast det känns deppigt så känns det ändå skönt, så fridfullt på något sätt. Man bara sitter och är seg och tänker på en massa random saker. Fast man egentligen inte ens tänker på någonting alls.

 

Imorgon ska jag nog åka hem efter att ha spenderat helgen här hos Neo, hittade ackord till en låt som jag tyckte jätte mycket om förut, jag skäms för att jag lyssnar på den för att det är en sådan "fjoll-låt", men jag tycker nog mest bara att den är bra för att jag lyssnade på den så mycket då ett tag, när jag själv var lite mer fjollig. I would walk a thousand miles med Vanessa Carton är det. Jag varnade för att den var fjollig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: