Cinderbloom

2011-12-07
20:58:17

Mina snygga photobooth bilder..

Visst tycker ni att jag borde bli modell? ;)

 

Satt tidigare hemma hos en kompis med typ halva kompisgänget, de tog en öl när de kom in genom dörren och sen skulle de gå till krogen och ta någon öl där också, bara sådär chill. Satt själv och smygsnuttade på en av deras öl och tyckte synd om mig för att jag varken har åldern eller pengar att hänga med. Längtar så mycket till just det där att komma hem med kompisarna och ta någon öl, fixa sig och gå på krogen. Fast inte såndär jävla nattklubb, utan en mysig krog där man sitter och kanske spelar biljard. När jag tänker på längtar jag tills jag blir 18, men oftast brukar jag inte vela bli 18.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: