Cinderbloom

2011-12-29
20:57:41

Lathet och kreativitet.

Gud, vad jag har tråkigt.. Har lust att göra en massa saker men jag orkar inte göra något. Antingen beror det på att jag är lite sjuk eller så är jag bara lat.. Jag tror nog att det mest beror på anledning nummer två.
Efter nyår ska jag i alla fall börja träna har jag bestämt mig för, får hoppas på att jag börjar få lite mer energi då också. Känns som att jag aldrig gör något nu för tiden.

Skulle nästan vela rita lite men jag orkar inte, brukade rita mycket förr men förr var typ två år sedan. Ända sen jag träffade Neo har jag inte orkat göra något kreativt. Har brukat skriva också hur mycket som helst förut, har flera häften fulla med dikter och berättelser och olika korta "noveller". Men nej, min hjärna har slutat vara kreativ, eller så har jag bara slutat försöka.

 

Jag tror att jag har lagt upp bilder på några av mina teckningar för typ jättelänge sen här på bloggen.. Inte helt säker dock.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: