Cinderbloom

2011-12-01
20:17:52

Kvällsfilosofi

Åh, vad jag hatar att jag inte är född snygg och smal i en rik familj. Fast å andra sidan tror jag nog att jag hellre är jag än en "rik bimbo". Och om jag skulle arbeta mig upp till att bli rik, snygg och smal så skulle det antagligen ta flera år, och då är jag hur som helst inte ung mer, och därmer inte snygg mer. Och sen har jag bara jobbat arslet av mig i hela mitt liv för att sedan kunna föda rika bimbos. Men nog skulle det vara härligt att få vara en rik bimbo för ett tag.. Varför vill vi bli rika bimbos? Är det 2010-talets ideal? Vad hände med att man ville bli en smart forskare..?

Äh, får inte ut någonting av mina tankar just nu, är alldeles för snurrig av denna snurriga värld.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: