Cinderbloom

2011-12-07
21:41:08

Jag har blivit en gamling.
För att klockan är tjugo i tio och jag ska börja sova! Undrar om jag kan somna till ljudet av bilmotorer 24/7 från filmen 2 Fast 2 Furious som går på tv nu.. Jag kan inte somna ibland utan att ha tv:n på för hör jag inget ljud och ser inget ljus så inbillar jag mig allt det och så blir det bara läskigt.

Kan inte heller sova så att jag ser ut genom något fönster för då inbillar jag mig en massa ansikten i det, och att ha en kroppsdel utanför täcket är helt uteslutet för annars kommer något spöke och drar iväg mig som i Paranormal Activity. Och jag kan inte heller sova med örat "öppet", alltså att jag inte har typ hår eller tröjan över örat för jag drömde en gång att en stor råtta kröp in dit och smärtan kändes så verklig så jag tror att en spindel kröp in och dog inne i örat när jag sov. Sen måste jag sova med ansiktet mot rummet så att jag ser allting och måste titta varannan sekund att allting är normalt.

 

Men är jag riktigt trött så somnar jag direkt utan att behöva oroa mig för något sånt här.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: