Cinderbloom

2011-12-11
23:28:07

I've got a chill-feeling!

Åh, vad allting känns fridfullt just nu, men det är ju natt! :D Imorgon har jag praktik igen, är inte ett dugg sugen på att börja vakna upp för att fara någonstans, tur är ju att jag börjar först tolv. Är sugen på att spela något mysteri spel där man ska söka och pussla en massa saker, men jag hittar ingenstans där man kan hämta dem till mac och de som man får spela gratis en timme suger ju om man ska spela såna spel.. Klarat värsta mycket och sen ba "your free trial is over! Pay a lot of money so that you can finish this game in TWO hours!". Hittade ett roligt spel på appstore som var ett sådant spel, men där var det tyldigen också tid, man fick inte spela vidare om man inte betalade för det. Jävla bajs..

Mamma verkade höra mig när jag hade lite roligt för migsjälv här.. Lite pinsamt är det väl men ja.. Skulle hon fråga skulle jag bara säga "Jag onanerade! :D Nästa gång du hör mig så kan du bara höja volymen på tv:n!".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: