Cinderbloom

2011-12-12
22:16:03

Helt slut

Nu ska jag då fan inte röra på arslet alls mer idag! Har just kommit hem från jobbet och gjort alla såna där "måste-saker", så nu ska jag njuta av resten av kvällen med att spela och sen ska jag förhoppningsvis få en god natts sömn så att jag orkar stiga upp vid 6 och vara på praktiken hela dagen imorgon. Tänkte att man kanske skulle behöva gå och köpa skor och BH men mamma hade inte tid imorgon. Det är ju hon som håller i pengarna.
Jag märkte för några dagar sen när jag gick till skolan för att äta lunch från praktiken att det samlades en snöboll under skon som växte och växte mer och mer när jag gick, hittade ett stor jävla hål på botten av skon. Skitskor, de var sönder lite här och var annars också, köpte dem nu på hösten för 600 spänn, great. Sen märkte jag att min BH ger mig typ "finnar" där vart BH-bandet går på sidan, helt skum. Sen är den annars också sönder och lite för liten och det är för tillfället den bästa BH annars som jag har så jag måste skaffa mig en ny sådan också..

Nå, nu spela!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: