Cinderbloom

2011-12-14
19:09:28

En glimt av min svinstia

 

 

 

Såhär ser mitt rum ut just nu! Men det kommer nog inte hållas såhär städat så himla länge... Har även gjort av mig med en del onödiga grejer, det blev inte så mycket dock.. Hade en svensk och en finsk flagga också hängandes på väggen vid sängen men dem tog jag bort och hängde upp en annan tavla som jag inte har någon aning om vart den är ifrån. Huh, huh, säger jag bara...

 

Trötter.

 

Är helt slut i kroppen, har dampat runt på praktiken hela dagen från sju sen har jag nu städat. Nog är jag väl allt duktig. Fötterna värker som aldrig förr och jag känner mig helt vimsig i huvudet. Ska bara tvätta kläder och basta och sen ska jag nog sova..

 

Imorgon ska jag till frissan, och sen ska jag handla lite nödvändigheter och sen lär det bli att fara till Neo. Har lust att festa imorgon redan men jag tror inte att någon annan än jag är taggad, lär väl bli att festa på Fredag då.

 


Kommentar:
#1: william

jättefint ju:D



Vad tycker du om mina "Ordinary Beautiful Girl" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-12-14 @ 19:35:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: