Cinderbloom

2011-12-10
23:02:00

Bloggfynd!
Hittade just en ganska så grym blogg, diggar stilen på bloggaren :D thereseahl.blogg.se heter bloggen ifall ni vill kika.
Önskar själv också att jag hade såna där kläder, och kroppen för att kunna bära så snygga kläder. Men har varken råd eller ork för att göra sådant, så det är väl bara att fortsätta drömma.. :)

Ligger just nu i sängen och försöker att stänga ute rösten av Neo när han skriker i mumble (ventrilo-liknande program för spelnördar..). Han skulle bara spela tills nu men.. ja, ni vet ju hur det brukar bli.

Tror nog att jag ska klä på mig igen, sno en öl och röka en cigg, bara för att.

Thihi, ser ut som att jag har sådär kort, rockigt hår på bilen! :D

Skulle nog älska det.


Kommentarer:

Tack för din kommentar och ditt fina inlägg :) Jag hoppas att allt är bra med dig, kram!

2011-12-11 @ 10:16:42
#2: Cinderbloom

Var så god! :D Alltid roligt att sprida vidare bra bloggar. :) Kram!

2011-12-11 @ 23:22:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: