Cinderbloom

2011-12-05
23:08:41

Blint tänkande

Låg just och surfade runt på en massa olika bloggar och blev lite småsur för att ingen uppdaterar någonting, sen kom jag på att jag själv har en blogg som jag har börjat uppdatera ganska sällan..

Ligger just nu och glor på tv, har inten lust att sova ännu och jag behöver egentligen inte heller sova ännu, men ändå så skulle det vara skönt att sova. Åh, detta oändliga dilemma.

Jävla alkoholreklamer.. Blir så sugen på ett glas rött, har inte druckit rödvin på hur länge som helst känns det som. Och så dricker de rödvin på Scrubs också.. Fast nu var jag inte sugen på rödvin mer.

Det har snöat! Jag tror att det har snöat en gång tidigare här men det smälte bort direkt, får se ifall snön är kvar imorgon.. :)

Mia tyckte att mitt påslakan såg gammeldagsigt ut.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: