Cinderbloom

2011-12-04
21:08:42

Blah, blah, blaaah...

Idag har jag inte gjort något så himla speciellt, har legat i sängen med Mia hela dagen typ, lagat tacos, spelat Guitar Hero, har inte spelat det på hundra år så det kändes ganska roligt. Sen såg vi även den hemska filmen som alla pratar om, A Serbian Film. Vi trodde att den skulle vara världens hemskaste och att vi skulle få men för livet, ja ni vet.. Den är ju "bannad" i både Brasilien och Australien, men sen när vi väl såg den så tyckte vi inte att den var så hemsk som alla sa. Visst var den ju äcklig och ganska så konstig, men vi trodde nog mer om den. Fast det är ju en positiv sak, vi fick ju inte men för livet nu.

Nu har Mia i alla fall åkt hem och jag sitter här ensam och undrar vad jag ska göra. Tittar just nu på 2 & a half men, spelade just GH men jag blev sur för att knapparna laggade och jag förlorade. (Jaaa, det var faktiskt knapparna som laggade och inte jag..).

Random konst.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: