Cinderbloom

2011-12-30
20:54:34

Bara för att leka härmapa
Nu härmar jag Egoina och snor hennes nyårslista helt rakt av. Men det gör väl inget, hon kan väl se det som en hyllning till henne? :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Nja det vet jag inte, jag med mitt minne är ju så roligt.. Jag har besökt Norge i år för första gången tror jag, och åkt flyg runt överallt själv och bott på hotell med Neo själv och så. Något mer spännande tror jag inte jag har gjort.


Har du några nyårslöften?

- Att börja träna, har tränat när jag var liten lite friidrott men förutom det har jag aldrig riktigt tränat i en längre period i hela mitt liv.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- En klasskompis blev tydligen det, och sen någon av Neos kompisar tror jag.


Vilka länder besökte du?
- Finland och Norge.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ingenting tror jag, är nöjd med året som varit.

 

Bästa minnet från 2011?
- Jag med mina minnen igen.. Men det bästa minnena är nog alla roadtrips till Norge med Neo, var ganska så kul ändå.


Bästa köpet?
- Ingen aning.. Kläder antagligen. Köper inte så himla mycket vettiga saker annars.


Vad spenderade du mest pengar på?

- Cigaretter och öl..


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Mycket säkert, brukar oftast vara rätt så glad, fast det kanske ingen tror.. ;) Gladast har jag nog varit när jag har fått se Neo igen efter några månader.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Mycket gladare tror jag.


Favoritprogram på TV?
- Olika serier som Simpsons, Family Guy, Scrubs..


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
-
Att vara 16, tror att mitt liv bara kommer att bli tråkigare och tråkigare hädan efter. Eller så inte, vem vet?


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Mina slutbetyg, fast jag tror att den terminen vi har kvar av tvåan kommer bli rätt så tuff så slutbetygen kanske inte är så mycket att se framemot. Sommaren är i alla fall något jag alltid ser fram emot!


Ja, det var ju kul att göra denna lista när man inte kommer ihåg någonting..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: