Cinderbloom

2011-12-13
21:04:22

Ännu mer helt slut..
Idag lämnade jag huset kvart i sju på morgonen och kom hem nu vid halv nio.. Snacka om att man har haft hemlängtan, och snacka om att jag har ont i fötterna! Har varit på praktiken hela dagen och stressat ihjäl mig. Tur är ju att jag bara har fyra praktikdagar kvar, sen är det slut med jävelskapet. Nog för att det har varit roligt och det har gått snabbt, men nog är det skönare att sitta i skolan och ta det lugnt.

Imorgon tänkte jag att jag skulle fara till Neo och sova, men han ska spela och dricka så han inte kan skjutsa mig till frissan dagen efter så det lär blir att stanna hemma. Tänkte passa på att gå och köpa nya skor och BH med mamma istället imorgon, sen ska jag nog försöka städa rummet, men det kommer jag antagligen inte hinna. Kanske hinner man på torsdag morgon, det ser ut som en jävla svinstia här inne.

Nå, jag kan väl skylla på att jag är vildsvin i kinesiskt stjärntecken..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: