Cinderbloom

2011-08-09
09:40:37

Tisdag!

Godmorgon Tisdaaag!! :D

Det väl inget speciellt med Tisdag, men egentligen är varje dag speciell för man kommer aldrig få uppleva just den dagen igen. Det speciella med idag är att jag ska ta hormoner som jag egentligen inte skulle idag så att jag missar mensen denna månad. Alltså med hjälp av P-piller. Blir andra gången i rad nu som jag hoppar över mensen, men ja... Neo har dålig tajming på sin semester.. Eller så har jag dålig tajming på min mens? Vi har brukat tajma det ganska bra! Som t.ex förra sommaren var jag i Stockholm när han jobbade där i två veckor, sen for jag hem en vecka och just den veckan fick jag mens, sen fick jag skjuts tillbaka till Stockholm och var där två veckor till! Awesome! ;D

 

Ganska coolt att man kan hoppa över den ;D

Fast lite läskigt är det, hoppas att det inte är farligt, men har inte läst något om att det skulle vara det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: