Cinderbloom

2011-08-31
22:43:46

Tiden flyger iväg!

Nu har jag suttit och hållt på med min scrapbook i över fyra timmar, haha! Men nog har det blivit bra, behöver bara fixa lite mer dekorationer, just nu är det mest foton och papper. Är inte så himla bra på att göra scrapbook, har aldrig gjort det förr, men det är väl bara att slänga in lite bilder och något annat kul och klistra fast nå blommor eller något. Har en massa lim på fingrarna.. När jag var ute och rökte märkte jag att jag hade en pappersbit fastklistrad på ena fingret också.

 

Imorgon ska namnlös, eller fick hon något namn, komma förbi i skolan och sådär. Jorma kan hon väl få heta. Jorma och jag träffades sist nu på sommaren för inte så himla länge sen, men före det har vi inte träffats på över ett år eller något typ, så det ska bli kul att träffas, hoppas hon hinner hänga ett tag efter skolan.

 

Jag är inte trött!! Måste man verkligen sova?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: