Cinderbloom

2011-08-21
18:05:50

Statistikeeen!

Tror föresten att jag har fått min statistik att fungera nu. Var tvungen att lägga in nå koder i mina kodmallar och sånt tjorv, de sa på blogg.se att det kan ta ett tag före det fungerar korrekt. Lite läskigt på något sätt att inte veta hur många det är som läser, fast ändå skönt på ett sätt så slipper man tänka "Sådär kan jag inte skriva till 500 personer" eller "Äh, det är ändå bara 10 personer som läser bloggen så det spelar ingen roll vad jag skriver". Vet man inte så skriver man helt hur fan man vill... :S Kanske ska pajja statistiken igen då! :D Fast å andra sidan så är det lite kul att veta hur många det är som egentligen läser, om ni nu läser ;)

 

Själv så brukar jag nästan aldrig läsa bloggar på riktigt, jag bläddrar mest bara igenom bilderna och läser bildkommentarerna...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: