Cinderbloom

2011-08-25
15:00:55

Skolan är sluuut!

Sitter just nu och väntar på att morsan är slut, haha.. Nej det blev fel där.

Sitter just nu och väntar på att morsan ska hämta mig, för att skolan är slut! Så, nu blev det rätt. Hade just svenska lektion och vi började jobba om Upplysningen, det före franska revolutionen och sådant. Verkar rätt så intressant ändå, fast jag tycker alltid att allt det som alla andra tycker är tråkigt är intressant. typ.

 

Idag ska vi hämta ut min mobil från elgiganten som har kommit tillbaka dit efter lagning, mobiljäveln gick sönder efter att jag tappat den två gånger i sanden. Efter det tänkte jag försöka tvinga morsan att fara och övningsköra lite igen. Vill komma igång på riktigt så snabbt som möjligt, så att jag sen kan börja köra i stan och sådant när egentligen morsan eller farsan "ska" köra.

 

That's just soooo me! ;)

-not

...

-maybe


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: