Cinderbloom

2011-08-24
21:57:29

Övningskört!

Idag har jag övningskört för första gången! :) Som ni vet har jag ju kört bil förr men detta kändes mycket läskigare! Dels för att bilen är dyrare och dels för att morsan sitter just bredvid mig och jag måste köra på riktigt. Körde dock inte snabbare än trettio på en rätt så öde skogsväg, så det gick skitbra! Kändes helt konstigt, vuxet på något sätt.

 

Har inte orkat blogga ordentligt nu på ett par dagar, vet inte varför. Har bara inte haft lust. Kan väl bero på att skolan just börjat och det tar upp en del tid och när jag kommer hem vill jag göra något roligt som att spela sims eller nåt så då pallar jag inte börja blogga. Och sen spelar jag sims på min stationära dator och den vill jag inte blogga med för bloggen är så ful när det inte är på en macdator så då bloggar jag bara när jag är på min mac. För er läsare som använder en stationär dator så är det inte så mycket skillnad än textsnittet typ. Heter det så, textsnitt?

 

Typsnitt kanske det heter, eller..?

Orkar inte titta efter på något skrivprogram.

 

God natt! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: