Cinderbloom

2011-08-03
23:26:08

Natt & mörker

Nu är det natt! :) På ett sätt är det ganska skönt med natt, och kväll för den delen också. Men ändå så hatar jag det. Har sett på tooook för många skräckfilmer och hört alldeles för mycket skrammel så jag vågar knappt gå på toaletten när ingen annan är vaken, känner konstant att man är iaktagen eller att någon helt plötsligt ska greppa tag om mig, blir ju alldeles paranoid bara jag skriver om det.

 

På natten brukar jag sitta naken och spela gitarr! Faktiskt. Eller så skriver jag dagbok, fast nu för tiden läser jag bara mina gamla eftersom jag inte har någon dagbok för tillfället, får se när jag skaffar mig en ny.

Det är nog min favorithobby just nu, naken-gitarr.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: