Cinderbloom

2011-08-30
22:06:43

Kvällsuppdatering!
Ligger i sängen med två täcken och en "värmötyyny", som är en påse med typ popcorn i som man värmer i micron som man kan lägga på benen om man har ont, vilket jag har. En dag av att ha gått lite extra och benen försöker döda mig. Drack något jävla knarkpulver som tydligen ska stärka skelettet eller något, syrran som säljer det och även äger ett eget bodycenter sa att jag skulle ta det där pulvret på kvällarna så slipper jag vakna på natten med kramper i benen, vilket jag gör ibland och det är svinjobbigt. Ibland känns det inte så mycket men oftast gör det så ont så man vill såga av benet, tur är ju att kramperna går över, det gör inte värken på kvällarna. Så nu har jag tagit pulvret och smällt en "värmötyyny" på benen så jag hoppas på en lugn natts sömn utan uppvaknanden. Katten är inte heller i rummet så jag behöver inte oroa mig för att få torka upp spya tre på morgonen heller. Och sen har jag sovmorgon som plus på det hela imorgon, fyfan vad skönt! Och pappa var snäll nog att han kommer och hämtar mig till skolan imorgon från jobbet, fast han behöver väl inte vara så jävla noga om sitt jobb någon mer, han går ju snart i pension gubben.

En så kallad "värmötyyny".

 

Och sen glömde jag lägga upp en bild från tidigare idag!

Nämligen en bild på en halvt äcklig men fin fjäril som jag hittade i skogen!

I skogen såg vi även typ fyra ekorrar. :O


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: