Cinderbloom

2011-08-29
21:48:09

Kvällsmys

Ligger i sängen och lyssnar på addict rock som verkar spela lite chill musik igen, dom verkar göra det på kvällarna, skitbra. Har en såndär allmänt tråkig känsla, tom på något sätt. Tom och ensam, och kall. Antar att jag börjar sakna Neo, som för tillfället spelar wow. Han kanske skulle sluta spela nu vid tio tiden så jag kanske kan snacka ett tag med honom, men jag tvivlar på att det blir något snack ikväll, spelet dröjer alltid tills han ska gå och lägga sig typ, men vad gör det, låter honom spela hur mycket han vill så länge han inte är med mig när han spelar för då blir jag bara tokig på honom. Han verkar inte förstå själv hur kul det är att sitta och glo på någon som spelar i timtal.. Vilket liv jag har ibland, haha.

 

Tänkte att jag skulle ha sett en film idag som heter Candy, men jag vet inte om jag pallar se något romantiskt skit för tillfället. Har istället pysslat lite med min kokbok som inte blev så bra, och spelat lite gitarr som inte heller gick sådär skitbra, slutade med att jag typ låg i sängen med gitarren och bara nynnade. Blev så trött i armen också så jag kunde knappt slå på strängarna, så ja, det skulle säkert ha varit bra underhållning egentligen.

 

Deeeppp!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: