Cinderbloom

2011-08-29
22:29:23

Jobbig natt

Kommer nog inte kunna somna inatt tror jag. För när Neo är borta så saknar jag honom, och när jag saknar honom, mest på kvällarna, så blir jag ledsen, och när jag blir ledsen så blir jag rädd, och när jag är rädd så blir jag efter ett tag riktigt rädd, och då kan jag inte vara i ett rum utan lite ljus och något ljud som musik eller tv, och när jag har ljud och musik och att jag är rädd så kan jag inte somna, och somnar jag så vaknar jag till var femte minut. Bah, give me pills. Fast det är dock inte så ofta detta händer, senast var två veckor sen tror jag och det höll i sig några dagar. Det går i perioder, kanske det har något att göra med pms och sånt för sist hade jag världens pms hela tiden och nu borde jag ha pms, eller i alla fall någon sorts hormonrubbning. Fast ja, allt beror väl inte på pms.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: