Cinderbloom

2011-08-08
16:06:41

Jag önskar!!

Jag önskar att jag kunde köpa hur mycket kläder jag ville utan att någonsin bli pank!! Det är nästan så att man börjar gråta på riktigt när jag bläddrar igenom H&M katalogen, jag vill ha allt! Jag har köpt nya kläder för drygt en vecka sedan, men jag vill ha meer!! Fylla hela mitt rum med kläder! Hela huset, göra om mitt rum till en walk in closet!! Skohyllor, smyckeshyllor, väggarna fulla med accecoarer! Blir helt tokig bara jag tänker på det. Någon gång ska jag, jag ska köpa en massa kläder! Hela tiden! Varje dag! Tänk vad lätt det skulle vara ifall man var sådär svinrik att bara sitta på kvällarna och beställa hem allting man tycker är snyggt, och skitsamma om priset. Men, men.. När man inte jobbar och sparar halva sitt studiebidrag så har man inte så jävla mycket pengar över att köpa kläder precis...

Lyckost...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: