Cinderbloom

2011-08-11
20:21:42

Hormonöverdos

Har nog fått en liten hormonöverdos, eller så bara vanligt pms, känns det som. Har ju hoppat över nu två hormonfria veckor (mens-veckor) på rak med mina p-piller så jag har ju fått i mig mer hormoner än vanligt men inte borde det väl kännas av? Dock inte sådana agressiv hormoner som bilder visar utan mer sånadär... Neo orkar inte prata - jag börjar lipa-hormoner. Hur i hela friden ska det funka när han kommer hit? Jag blir skitsur och ledsen över ingenting och Neo är också grinig för att han inte får i sig nog med näring och sådant eftersom han inte kan tugga, hans tand är pajj, och det fixar sig först på onsdag nästa vecka. Så halva tiden han är här kommer vi typ bråka. Men det är ju på tiden, vi har inte bråkat en endaste gång under vårat förhållande!

 

Fast Neo säger att han aldrig bråkar.. PFF!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: