Cinderbloom

2011-08-11
12:31:16

Good mooorning USA!!

Tänker alltid på denna låt på morgonen! Eller ja, ibland..

Idag har jag sovit ända till halv tolv! Även fast ungarna har skrikit ibland och jag har vaknat till men jag har alltid lyckats somna om. Men inte tänkte jag sova så länge... Har också drömt en massa konstiga drömmar inatt, bland annat om fiskar i havet som såg ut som hundar, det var en fisk som såg ut som en hund men egentligen var en sjöhäst som hade blivit kompis med en vanlig hund som sedan också ville bli en "sjöhäst", så den vanliga hunden hade lärt sig att simma och leva i vatten, men han hade en stor klocka fastskruvad på huvudet som visade att han var en vanlig hund som vi var tvunga att skruva bort. Sen var det jag och en massa andra som var mina kompisar, tror alla var killar, som smög runt hemma hos oss och morsan blev sur över något så vi sprang därifrån och åkte runt med en husvagn utan tak som åkte jättesnabbt och vi välte omkull den en gång så alla fick skitont.

 

Yees... it was weird..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: