Cinderbloom

2011-08-07
00:09:29

Ensamma sängen

Jag hatar att sova utan Neo!! Det gör ont i hela kroppen bara jag tänker på att han är så jäkla långt borta. Ibland när jag har somnat halvt och vaknar upp igen så tror jag att han sover bredvid mig, jag kan typ känna honom men sen vaknar jag till och inser att jag är ensam. Det SUGER att Neo ska vara i Norge! Längtar så jävla mycket tills vi får flytta ihop eller i alla fall kunna ses varje dag, som ett normalt par!

 

Den goda nyheten, inte för att det ovan är en nyhet precis, ni är nog ganska less på att höra mig tjata om Neo, men den goda nyheten är i alla fall att det bara är nio dagar kvar tills jag får se Neo igen! Och då hinner vi ses varje dag i en vecka! :) Sen dröjer det några veckor till innan vi ses en vecka igen. Oftast känns det som att det inte är några problem att vi lever i ett sorts distansförhållande. Vi behöver inte oroa oss över att någon av oss är otrogen eller något och allting funkar prima. Saknaden är inte allt för stor för man vet att man kommer ses snart igen, men sen finns det de dagar man bara vill springa till Norge, spelar ingen roll hur länge det tar, bara så att man får hålla om varandra en kväll.

 

Längtar tills jag får somna i hans armar och gråta mot hans axel när jag druckit ett glas för mycket... Eller när jag har pms... Älskling kom hem nuuuu!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: