Cinderbloom

2011-08-11
22:51:04

Besatt...

Jag har blivit besatt, av kläder. De två senaste dagarna har jag surfat i alla fall halva dagarna på en massa klädsajter och tittat på främst skor och klänningar, och jag kan inte sluta! Ju mer jag tittar desto mer vill jag ha. Har nästan lust att göra som i en bok jag läste, Eskort hette en. Starta en webbsida där jag typ strippar i cam och får pengar, blir en "dejt" till någon tråkig person, inget sex eller något, ett umgänge som får betalt. Skulle passa hur bra som helst, och jag skulle kunna köpa kläder!!! :D Men realistiskt sett skulle det aldrig funka ändå. Jag bor i en allt för liten stad så om jag skulle börja med sådant skulle jag helt plötsligt vara stämplad som hora resten av mitt liv, jag skulle förlora alla vänner, Neo skulle förmodligen aldrig gå med på det för det första och det skulle bli ett himla liv med morsan när jag helt plötsligt kommer hem med en hög nya kläder.

 

Får fortsätta drömma tills jag får mig ett riktigt liv med en ekonomi på mer än 500 spänn i månaden. Tänkte att sen när man jobbar och sådär, så ska jag varannan månad köpa möbler för tusen spänn, inredning och sådant. Och varannann ska jag köpa kläder för tusen spänn. Och blir det över pengar av det så sparar jag, eller om jag helt enkelt inte behöver något. Är väl bra? För tusen spänn får man ju ett par jeans och nån topp, lite smycken. Och möbler och inredning kan man ju få en massa små saker som är fina och nödvändiga, och ibland något som kostar lite mer, som t.ex en soffa. Skitbra!

 

Har aldrig förut tyckt om kläder.. Sen började jag följa Kenzas blogg..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: