Cinderbloom

2011-08-21
17:59:05

Alone again.
Nu har Neo åkt tillbaka till Norge och det dröjer minst fem veckor tills jag får se honom igen. Känns väl sådär, men ja.. det finns väl inte så mycket man kan göra mer än att acceptera det. Vi har bara hängt i flera dagar, druckit lite, träffat folk, tittat film och bara njutit av varandras sällskap. Har suttit och pratat gullegullsnack och pussats i timmar framför allt folk på fester osv.. Haha, folk blev väl lite less men vad gör det? Är man kär så är man! Är så himla lycklig när Neo är här, och när han inte är här är jag som ett riktigt nervvrak. Jag ligger i sängen hela dagarna, eller spelar, äter dubbelt så mycket, duschar hälften så mycket, skiter i att raka benen förutom om vi har idrott i skolan osv... Bryr mig aldrig om vad jag har för underkläder.. Ser ut som en 7-åring som fått nya trosor.. Sen känns det skitjobbig när Neo kommer tillbaka igen för då måste man börja bry sig igen om hur man ser ut osv. Eller ja, måste och måste, jag vill vara fräsch och så mycket perfekt jag kan bli när Neo väl är här.

Nu blev detta ett jättetråkigt inlägg! Jag ska nog gå och ha lite kvalitetstid med migsjälv nu, det är ju också skönt det ibland.

Bläääääää... Varför kunde han inte kidnappa med mig?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: