Cinderbloom

2011-04-08
09:22:29

Vaken som baken!

Har just vaknat här för ett litet tag sen,  tyckte bilden var rätt så cool....

 

Ligger fortfarande kvar på madrassen på golvet medans Mia duschar, vågar inte stiga upp för då kommer jag säkert pissa på mig, har inte hunnit morgonpissa än.

Jag drömde att jag bråkade med Neo, det var ganska läskigt men ändå så kändes det skönt att bara få skrika ut allting, inte för att jag är så himla sur på honom nu men vi har ju aldrig bråkat, någonsin. Att bråka är bra! Om man inte bråkar så byggs det bara upp mer grejer att vara sur över och sen dör alla eller något... inte vet jag.. xD

 

Det lät som om någon knackade...? wäääääääh!! =X

 

Idag ska jag fara och köpa nya jeans, woho! Fast egentligen är jag mer taggad på att bara åka hem... Home sweet home, har blivit en riktig hemmamysare nu... Soffpotatis, The sims player... xD

 

Äh, nu måste jag sluta svamla här.. Hejdå xD

 

 

Hehehhuhuhuh!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: