Cinderbloom

2011-04-13
09:08:01

Tröttis
Idag vaknade man trött, Neo ringde mig någongång efter 6 och var glad. Han stod och stekte mat och hade varit uppe hela natten, typiskt... Hade gått och lagt mig ganska sent också.

Funderade kanske på att fara hem till honom idag, gå dit, bara för att få lite motion... Men får se om man orkar, han kanske vill sova hela dagen också vad vet jag.

Imorgon ska våran klass spela upp en teater och sjunga inför en massa barn och föräldrar, ganska läskigt. Vi har inte tränat alls så mycket och jag tror att det hela kommer att gå åt helvete. Men, bra är ju att man gör det så får man lite pluspoäng kanske. Blä.

Jag drömde om den där filmen jag såg med Mia för ett tag sen, The Unborn. Den där läskiga ungen som är med i filmen, som ser ut såhär:

 

... var typ hemma hos mig eller något och gjorde alla andra också helt crazy. En dag när jag kom hem sen så var jag så himla sur så jag fick damp på ungen när han kom och skrämde mig och jag dödade honom typ.

Så nu känns det som om jag inte är rädd för den där filmen nåmer :D Bra va?

 

Aja, nu ska jag gå och leta reda på min klasskompis, vi har tydligen ingen engelska.

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: