Cinderbloom

2011-04-03
18:41:01

Sunday Morning! (Evening..)
Sitter hemma hos Neo och chillar, ska sova här idag för jag börjar först klockan 10.20 imorgon (det är närmare till skolan härifrån). Egentligen börjar vi nio men vi ska på studiebesök på ett ställe dit jag inte ska, så jag fick slippa lektionen och göra några uppgifter istället när jag pratat med läraren. När jag ändå skriver om studiebesöket kan jag lika gärna förklara varför jag inte vill dit.
Jag hade ett litet äventyr för ca två år sen, kanske mer. Jag var tillsammans med en flyktnig som just hade kommit till våran stad, och han bodde där på hemmet för flyktningar, där våran klass gör studiebesök. Vi var tillsammans i ca två månader och under den tiden fick jag springa till socialen hela tiden för att de trodde att vi hade sex och ingen visste hans riktiga ålder och det var helt hemskt. Ifall det skulle ha varit en vanlig svensk skulle ingen ha brytt sig? Sen har jag bråkat mycket med chefen de har där, hon förbjöd mig att komma in dit, jag fick inte gå in på rummet med pojkvännen och när vi satt i hans kompis rum så kom hon o skrek på mig osv. Sen har jag även varit där en gång för typ lite mer än ett år i fyllan, tänkte knacka på hos exet då och fråga om en cigg, men då kom det också någon som jobbade där och skrek på mig och sa att om jag kommer en gång till så blir det polisanmälning. Så... Alla där hatar typ mig :D
Kan tillägga att jag inte var riktigt normal under den tiden, var en helt annan människa än vad jag är nu och flera stycken som var exets kompis där och som jag också hängde med går på skolan nu var jag går och jag skäms... Kan också tillägga att killen jag var tillsammans med, exet, hade en flickvän hela tiden när han var tillsammans med mig, och nu är dom typ gifta och har barn. Fast jag tyckte aldrig riktigt om honom, han var med som en tröstkille efter att min första pojkvän gjort slut.

Så nu har ni hela den historien att nöja er med denna kväll! ;D

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: